Jumaat, 24 Ogos 2012

Salam Aidilfitri !

Assalamualaikum !

Dengan kesempatan ini saya Nurul Arina Bt Ridwan ingin mengucapkan kepada semua
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MOHON MAAF ZAHIR & BATIN.


Alhamdulillah tahun ini aku berkesempatan beraya bersama keluarga tersayang dan sanak saudara. Sungguh seronok sekali dapat berjumpa dengan saudara mara yang jauh. Tahun ini aku beraya secara simple j. Shopping raya pown biasa2 j. Ahakzz ! Biasa la dapat cuti pown nak dekat raya. huhu.. 
So skrg aku nak cerita pasal sambutan raya aku. Hari pertama kitaorg just duduk rumah dan tunggu tetamu. Raya kedua baru la kitaorg pergi beraya sakan keluar pagi balik malam. haha... Sampai perut aku meragam balik tu. Yela melantak j ape yang terhidang kat atas meja. hehe...
Disebabkan bapak aku ini rajin menziarahi saudara dan kawan2 dia, 4 hari berturut-turut aku ikut dia pergi beraya. Pehhhh... penat tu mmg penat la tp aku happy sangat sebab aku still dapat duit raya lagi. hahaha... 
(budak masih belajar la katakan)

Tahun ini paling syok sebab dapat beraya dengan kakak,abg ipar dan anak buah aku. Sebab tahun nie kakak aku beraya ngan family kitaorg plk. So dapat la aku beraya bersama anak buah tercinta aku tu Aiman.


Setiap tahun juga aku akan pergi beraya bersama family Kak Neva. Wajib !!! Dieorg akan ikut kemana sahaja kami pergi. Memang syok beraya bersama mereka. :D



Alamak ! Raya ini aku rasa berat badan aku dah naik sikit. So kena diet nie sampai Kelantan. huhu...

Btw, thank you for reading this entry ! :)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan