Selasa, 3 Julai 2012

Cameron Highlands !


Assalamualaikum semua !

Pagi yang cerah nie tiba2 nak tulis something plk. Yela bosan2 jaga kedai ayah aku nie so aku ambik masa yang terbuang nie tulis blog. ahaakkzz :)  Sambil2 termenung nie teringat plk strawberry yang aku dah melantak 3 kotak. hehe.. Nak tahu aku dpt mne ? Ofcoz la aku beli kn. Beli kt mana ? Ofcoz la beli kt CAMERON HIGHLANDS !!! : D

2 minggu lepas aku ikut rombangan dengan budak ofis Kak Neva. (xde la rombongan sgt sbb yg pg pown dlm 10/11 org j). Aku pergi pown Kak Neva yang ajak sbb dia kecian tengok aku kena tinggal hari itu. huhu.. (masa aku kt Kelantan family aku n family kak neva pg sne tanpa bgtau aku dlu..dh smpai sne bru bgtau.. sedih kn ? T_T )

Kami menginap kt sana hanya 2hari 1malam sahaja di Star Regency Hotel Apartment. Hotel tu betul2 kat tengah pekan dan berhampiran pasar malam Brinchang.


sempat ambik gambar pemandangan j... gambar hotel lupe nk ambik... hihihi


Sampai j kt Cameron kami terus melawat tempat2 yang menarik. Macam2 la kami pergi contohnya Taman Cactus, Strawberry Farm, Ladang Teh dan mcm2 lg. :)  Malam plk kami ke Pasar Malam tp pasar malam nie bukan pasar malam biasa sbb kebanyakkan barang yang dijual bukan makanan berat TP strawberry, bantal2, sayur-sayuran, asam2, baju2 dan lain2 lagi. ( bak kata YON 'kiri kanan strawberry, bosan la' ) Malam tu plk chef2 kami (cik ton & kak sha) telah menghidangkan Steamboat Special. Memang sedap la menikmati mcm makan kat restoran plk. hehe.. ;) 

sedap x ? hehe

Keesokkan hari kami meneruskan destinasi perjalanan kami. Kami ke Big Farm Strawberry. Nak tahu x ? Semalam tu pnye la kiteowg pusing2 cari ladang strawberry uh. Rupe2 nye dekat j dengan hotel kiteowg. adoyai ~~ huhu.. Dah ronda2 semua tempat kami pown berangkat untuk pulang ke rumah. Rasa sedih pown ada. huhu.. ~_~  Ondway balik kami singgah sebentar ke Lata Iskandar. Syok nye tengok air terjun, macam nak mandi j. hehe.. :)


nk mandi ! nk mandi !

Akhir sekali saya nak kata kn 
' This trip So Awesome ' !!!











Tiada ulasan:

Catat Ulasan