Rabu, 20 Jun 2012

Konsert Maher Zain

Assalamualaikum :)

Hari itu kecoh Maher Zain nak buat konsert kt Stadium Merdeka pada 16 Jun 2012. Alhamdulillah akhir nya aku dapat jugak pergi tengok sbb aku dpt 4 tiket free daripada Abg aku. Abg aku actually wartawan Kosmo so dia senang la nk dpt tiket free. hehe.. So yang memenuhi tiket itu adalah aku,adik,kakak n abg ipar (anak dieowg mak aku yg jaga). hehe..

jangan jelez ok ! :p






Walaupun dapat duduk belakang kami tetap bersemangat aw ! siap nyanyi sama2 lagi tu. hehe.. Konsert dia best jugak la, tak rugi spe yg beli mahal2. 





And you know what ? Kt sana aku dapat jumpa IMAM MUDA 3 dan FATIN LIYANA blogger comel tu ! ...  Yang paling aku excited sangat dpt jumpa dengan FL. Aku sangup tuggu dia keluar tau semata-mata nk bergambar dengan dia. hehe.. ;)  Dia sangat cute and friendly. 


comel kn ? :D

nie lah bakal2 suami soleh.. hehe :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan